♥افسونگر عـــاشق♥

حــماقت بود به عشقت اعــتماد کردن با خـــــــــدا هم یه حرفی داشتم :میگم خـــــدا من اینجا هر چی دوست داری را دارم میگذرونم فقط یه نگاه به سیــــــــاهی و گودی پایه چشمم بنداز ...

امروز هم به یادت شب کردم

به یاد صدات به یاد نفسهات

ولی هنوز خسته نشدم از به یاد تو بودن

الان خیلی وقته که به یادت زندگیو می گذرونم

به یادت می خوابم به یادت بلند می شم

به یادتم به یاد کسی که حتی وقتی پیشم بودبه یادم نبود

من کسی نبودم که آنقدر به پای کسی بمونم

ولی وقتی تو اومدی به پایت موندم و سوختم

 چه می دانی از دل تنگیهایم

گاهی به خدایت التماس می کنم

فقط خوابت را ببینم

می فهمی فقط خوابت را

لعنت به من.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در چهار شنبه 29 آبان 1392برچسب:,ساعت 1:23 توسط farnaz |