♥افسونگر عـــاشق♥

حــماقت بود به عشقت اعــتماد کردن با خـــــــــدا هم یه حرفی داشتم :میگم خـــــدا من اینجا هر چی دوست داری را دارم میگذرونم فقط یه نگاه به سیــــــــاهی و گودی پایه چشمم بنداز ...

من از دلتنگی هایم برای کسی مینویسم

که...

حتــــــــی یک بار...

حتــــــــــی یک بار...

دلش برایم تنگ نشد!!



نظرات شما عزیزان:

ابوالفضل
ساعت16:10---29 آذر 1392
پاییز ثانیه ثانیه می گذرد، یادت نرود این جا کسی هست که به اندازه
تمام برگ های رقصان پاییز برایت آرزوهای خوب دارد.
عمرت یلدایی، دلت دریایی، روزگارت بهاری
یلدای خوشی را برایتان آرزو می کنم . . .


ابوالفضل
ساعت14:21---19 آذر 1392
بهترینم برایت آرزو میکنم ...
برایت رویاهایی آرزو میکنم تمام نشدنی





و آرزوهایی پرشور




که از میانشان چندتایی برآورده شود




برایت آرزو میکنم که دوست داشته باشی




آنچه را که باید دوست بداری




و فراموش کنی




آنچه را که باید فراموش کنی




برایت شوق آرزو میکنم




آرامش آرزو میکنم




برایت آرزو میکنم که با آواز پرندگان بیدار شوی




و با خنده ی کودکان




برایت آرزو میکنم دوام بیاوری




در رکود، بی تفاوتی و ناپاکی روزگار




بخصوص برایت آرزو میکنم که خودت باشی.






نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در یک شنبه 10 آذر 1392برچسب:,ساعت 17:36 توسط farnaz |